מתייצבים למען הדמוקרטיה

רבבות באו להפגין למען החופש שלנו, למען ישראל שפויה ודמוקרטית. זו היתה אחת ההפגנות הגדולות בישראל בשנים האחרונות. אנחנו לא ניתן לאף אחד, בטח לא לליברמן או אלי ישי, לשים אותנו בפינה, ולקחת לעצמם את המונופול על הפטריוטיות ועל הציונות ועל אהבת הארץ הזו – ארצם של יהודים וערבים, חילונים ודתיים, בני כל העדות, המוצאים, האמונות וההשקפות.אנחנו ציונים שמאמינים בערכי מגילת העצמאות: במדינת ישראל יהודית ודמוקרטית המושתתת על יסודות החירות, הצדק והשלום. הציונות שלנו היא ישראל של שלטון חוק, של זכויות אדם ואזרח, שנאבקת בשחיתות ומקיימת שוויון זכויות מלא לכל אזרחיה, בלי הבדל דת, גזע, מין, ונטייה מינית.
אבל קל, קל מדי, לדבר רק על ליברמן וישי. צריך לזכור שהדג מסריח מהראש, והראש הוא נתניהו. הוא מעודד את החקיקה הגזענית בכנסת. כספי ממשלתו הם שמסבסדים את רבני ההסתה ושריהם. ולראש הזה יש שותף נאמן: אהוד ברק. בתרגיל מסריח במיוחד, ברק פירק את מפלגת העבודה, וממשיך לאפשר את קיומה של הממשלה הקיצונית הזו.
מולם אנחנו מניפים את הדגל הדמוקרטי ואת ערכי מגילת העצמאות. צריך להחזיר תקווה לישראל. הדמוקרטיה תנצח, ואנו  נהיה חופשיים בארצנו.