האחיות – החזית והפנים של מערכת הבריאות

(דברים לסגל הסיעוד הבכיר של מערכת הבריאות).

(תמונה: עם צוות מחלקת יולדות, בי״ח סורוקה ב״ש – 30.11.2021).

המובילות והמובילים של תחום הסיעוד בישראל, אני שמח מאוד על ההזדמנות לפגוש אתכם שוב, לאחל לכם שנה טובה, מכל הלב.
נפגשנו בכמה אירועים, פגשתי רבים מכם במהלך השנה, אתה יודעים כמה אני מעריך ואוהב אתכם, ושבעיני, אתן אלו שמחזיקות את המערכת על הכתפיים. האחים והאחיות, עליכם נשענת מערכת הבריאות הישראלית כולה. בזכותכם בית החולים מתפקד. בנוסף לתפקיד המקצועי, התפקיד של החום והחמלה, מה שמסייע לטפל לא רק בגוף, אלא גם בנפש, ולתת מוטיבציה לחולים, זה דבר אדיר, זה מציל חיים כל יום.

אתם עושים לילות וימים לטובת הציבור, נמצאים בקו הראשון מול המטופלים ומשפחותיהם, ועבודתכם מוכיחה יום יום כמה חשוב וקריטי הוא תפקידם של האחיות והאחים בטיפול הרפואי. בקורונה ראינו את אתכם נותנים את הנשמה עד הקצה, ואז עוד יותר. באמת, זה תמיד מדהים לראות אתכם.

אתם הראשונים שמגיבים לכל אירוע חירום בבריאות הציבור ויודעים לתת מענה מקצועי ברגישות ואמפתיה, והראשונים שפוגשים את המשפחות הצעירות והתינוקות בקהילה וכך למעשה נוגעים בכל ילד וילדה במדינת ישראל. אתם החזית והפנים של מערכת הבריאות כולה.

אני רוצה להודות למשפחות היקרות שלכם שעומדות לצידכם תמיד ברגעים הקשים, הלחוצים, וגם הקלים יותר, ובכלל על התמיכה שאתם מעניקים להם בכל יום. ולכם האחים והאחיות על העבודה המדהימה, המסורה והמקצועית כל כך, אני מחזק אתכם וחשוב לי להדגיש שתרומתכם המשמעותית מוערכת בלי סוף.

חג שמח ושנה טובה לכולם, ושוב, תודה ענקית ממני, ומכל הציבור בישראל- אני אוהב אתכם